Stary Dziadek Stary Dziadek
291
BLOG

Panie Robercie Szmarowski - a ja panu niezmiennie życzę miłej niedzieli...

Stary Dziadek Stary Dziadek Rozmaitości Obserwuj notkę 14

I naprawdę nie mam do pana żalu, że pan za te życzenia mnie zbanowal. Wręcz przeciwnie - bardzo mi pan poprawił humor.

Bo dla mnie to zaszczyt być zbanowanym przez pana. Nie za inwektywy, nie za wyzwiska. Ale za dobre słowo i wiedzę. Jaką ja posiadam, a o której pan nie ma pojęcia.

Tak na koniec - życzę panu także - a może przede wszystkim - odwagi. Odwagi w stawaniu w szranki poważnych i rzeczowych dyskusji. A nie tchórzliwego chowania się za zasłoną bana. Ludziom na poziomie nie przystoi takie zachowanie. Nieprawdaż, panie Robercie?

Pozostaję z szacunkiem i życzę miłej niedzieli ;-)))

Stary dziadek to brzmi dumnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości